Usein kysytyt kysymykset

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

 

Minun Ratsula-jäsenyyteni

Mitä hyötyä on liittyä Minun Ratsula- jäseneksi?

Kun olet Minun Ratsula -asiakas ja asioit verkkokaupassa kirjautuneena, saat kaikki edut ja hyödyt käyttöösi. Minun Ratsula -asiakkaana kerrytät ostohyvitystä myös verkkokaupassa. Henkilökohtaiset etukupongit Minun Ratsula -sovelluksesta ovat käytettävissä vain kirjautuneena. Saat hyödynnettyä kanta-asiakastarjouksia. Osoitetietosi pysyvät tallessa, eikä niitä tarvitse kirjoittaa aina uudelleen. Voit seurata tekemiäsi tilauksia ja niiden vaiheita. www.ratsula.fi/kanta-asiakkuus

 

Voinko tilata tuotteita ilman rekisteröitymistä?
Voit tilata verkkokaupasta tuotteita ilman rekisteröitymistäkin.

 

Rekisteröityminen ei onnistu, mitä teen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme (02) 6316 500 tai verkkokauppa@ratsula.fi.
 Jos yrität rekisteröidä Moda-korttiasi verkkosivujemme kautta, sivuston kautta voi lähettää tiedon asiasta. Saamme silloin tarvittavat tiedot ja pystymme rekisteröimään korttisi puolestasi.



 

Olen unohtanut salasanani, mitä teen?
Jos olet unohtanut salasanasi, paina etusivun vasemmasta ylälaidasta Kirjaudu Minun Ratsulaan ja valitse Pyydä uutta salasanaa. Anna sähköpostiosoitteesi ja saat sähköpostiisi kertakäyttöisen linkin, joka ohjaa sinut sivulle, jolla voit asettaa salasanasi uudestaan.

 

 
Maksutavat

Mitkä ovat verkkokaupan maksutavat?

Ratsula.fi-verkkokaupassa voit maksaa Paytrail-verkkomaksupalvelun kautta verkkopankkimaksulla, korttimaksulla, Mobile Paylla, Pivolla ja OP Laskulla. www.ratsula.fi/sopimusehdot

 

Voinko käyttää lahjakorttia verkkokaupassa?
Tällä hetkellä meillä on valikoimassa erikseen vain myymälässä käytettävä ja verkkokaupassa käytettävä lahjakortti. Voimme kuitenkin pyynnöstä vaihtaa myymälään tarkoitetun lahjakortin verkkokauppaan käyväksi ja toisin päin. Olethan siinä tapauksessa yhteydessä meihin (02) 6316 500 tai verkkokauppa@ratsula.fi.

 

Voinko tilata tuotteita laskulla?
Voit tilata. Käytössämme on OP Lasku. Katso tarkemmat tiedot: www.ratsula.fi/sopimusehdot





Voinko käyttää ostohyvitykseni verkkokaupassa?
Valitettavasti et vielä. Ostoksesi verkkokaupassa kuitenkin kerryttävät ostohyvitystä.
 

 

Tilauksen toimitus

Tein tilauksen verkkokaupasta, mutta tilauksesta ei ole tullut tilausvahvistusta eikä ilmoitusta, että tuotteet olisi kerätty.
Kyseessä on todennäköisesti tekninen ongelma ja tilaus ei ole tullut perille. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse verkkokauppa@ratsula.fi tai soittamalla (02) 6316 500.

 

Mitkä ovat verkkokaupan toimitustavat?
Voit noutaa tuotteesi joko Pohjakerroksestamme myymälästämme tai lähetämme pakettisi postilla. www.ratsula.fi/toimitustavat-ja-kulut



 

Jos valitsen tilaustavaksi noudon, kuinka nopeasti tuote on haettava?
Säilytämme tilaamasi/ostamasi tuotteen Pohjakerroksen noutopisteessä 14 päivää, jonka jälkeen olemme yhteydessä sinuun ja varmistamme tilaustapasi.

 

Mitä tapahtuu, jos en noudakaan tilaamaani tuotetta?
Jos jätät lähetyksen noutamatta toimipaikasta Postin ilmoittamaan noutoaikaan mennessä, perimme sinulta erillisen 20 € käsittelymaksun noutamatta jätetyn postilähetyksen yrityksellemme aiheuttamista kuluista. Noutamaton postilähetys johtaa kaupan purkautumiseen, jolloin palautamme tilauksesta maksamasi rahat 20 € käsittelymaksulla vähennettynä. www.ratsula.fi/sopimusehdot



 

En pääse noutamaan tilaustani itse, voiko joku toinen noutaa tilaukseni?

Tilauksen voi noutaa myös joku muu kertomalla tilausnumeron ja tilaajan nimen Pohjakerroksen noutopisteellä.

Pystynkö seuraamaan tilaukseni kulkua?
Lähetystä pystyy seuraamaan Postin lähetystunnuksella, joka lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen ja puhelinnumeroon.

 

Palautus

Onko minulla vaihto- ja palautusoikeus?

Mikäli et ole tyytyväinen ostokseesi, sinulla on 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus tuotteen myymälästä tai postista noutamisesta lähtien (pois lukien uima- ja alusasut, joilla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus). Voit lähettää meille takaisin käyttämättömän ja myyntikelpoisen tuotteen alkuperäisessä pakkauksessaan palautusajan sisällä ja pyytää palautusta. 
Lue tarkemmat palautusohjeet https://www.ratsula.fi/vaihto-ja-palautus



 

Miten palautan tuotteen?
Voit palauttaa tuotteen joko tuomalla sen myymälään (ilmainen) tai Postin asiakaspalautuksena (4,90 €). Sinun ei tarvitse maksaa lähetystä Postissa sillä pidätämme palautusmaksun palautettavasta summasta. Myymälään palauttaessasi, tuo mukanasi tilausvahvistus tulostettuna tai valmistaudu näyttämään se älypuhelimellasi.
Lue tarkemmat palautusohjeet https://www.ratsula.fi/vaihto-ja-palautus



 

Miten saan rahani takaisin palauttamastani tuotteesta?

Tuotteen vastaanottamisen ja tarkastelun jälkeen, palautamme rahat mahdollisimman pikaisesti käyttämäsi maksupalvelun kautta. Jos olet käyttänyt Postin palautuspalvelua, pidätämme palautusmaksun (4,90 €) palautetun tilauksen loppusummasta.

 

Mitä palauttaminen maksaa?

Tuotteen voi palauttaa ilmaiseksi suoraan kivijalkamyymälään tai käyttämällä Postin asiakaspalautusta, joka maksaa 4,90 €.



 

Onko kaikilla tuotteilla palautusoikeus?

Tuotteilla, jotka ovat käyttämättömiä ja alkuperäisessä kunnossa, on palautus- ja vaihto-oikeus. Palautus ja vaihto-oikeus ei koske avattuja hygieniatuotteita tai muita sinetöityjä tuotteita, kuten sukkia ja sukkahousuja.



 

Tuote oli viallinen, miten toimin?
Jos toimitettu tuote on viallinen tai lähetyksessä vioittunut, siitä tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme sähköpostitse verkkokauppa@ratsula.fi tai soittamalla (02) 6316 500 välittömästi 24 tunnin kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.



 

Tilauksestani puuttui tuotteita, mitä teen?

Jos tilaus on puutteellinen, siitä tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme sähköpostitse verkkokauppa@ratsula.fi tai soittamalla (02) 6316 500 välittömästi tuotteen vastaanotettuasi ja todettuasi puutteen.




 

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?
Ota yhteys asiakaspalveluumme aukioloaikanamme (02) 6316 500 tai lähetä meille viestiä verkkokauppa@ratsula.fi