Kanta-asiakkuus

Kanta-asiakkaana saat jokaisesta ostostasi ostohyvitystä, joka voi olla jopa 15 %, sekä kanta-asiakastarjouksia, joiden hintaetu on vähintään –20%. Sen lisäksi saat monenlaisia etuja, tarjouksia sekä inspiroivia tyyli- ja pukeutumisvinkkejä.

Kanta-asiakkaana voit osallistua kanta-asiakasiltoihin, joissa saat tietoa muodin uusista tuulista ja pukeutumisesta sekä huimia kanta-asiakastarjouksia. Tule mukaan viihtymään!

Minun Ratsula -palvelussa voit varata itsellesi sopivan ajan pukeutumisneuvojillemme veloituksetta kaikilta osastoiltamme. Omaa asiointia helpottavat palveluun tallennetut kokotiedot ja ostohistoria.
Lue esite(pdf)

 

Edut

Ostohyvitys

Tarjoamme ostoksistasi ostohyvityksen eli bonuksen seuraavasti:

  • MODA-kortissa on henkilökohtainen asiakasnumerosi, jolle ostoksesi rekisteröityvät automaattisesti. Ostohyvityksen piiriin eivät kuulu ns. toimitusmyyntinä tapahtuvat kaupat. Ostohyvitystä kerätään kevät- (1.1.-30.6.) ja syyskausina (1.7.-31.12).
  •  
  • Ostohyvitys määräytyy progressiivisen taulukon mukaisesti, eli mitä suuremmiksi ostoksesi tai perheesi ostokset kasvavat, sitä suurempi suhteellisesti on ostohyvityksesi.
  • Kertyneen ostohyvityksen saat hyväksesi uusien ostostesi yhteydessä puolen vuoden aikana karttumisajankohdan päättymisestä, kevätkaudelta joulukuun loppuun ja syyskaudelta kesäkuun loppuun saakka. Ostohyvityksen lunastamisen edellytyksenä on, että ko. ostokset on maksettu sopimuksen mukaisesti ja että ostohyvitys kertyy saman perhetalouden ostoksista. Ostohyvitystä lunastettaessa tulee MODA-kortin olla aina mukana.
  •  
  • Ostohyvityksillä tehdyistä ostoksista ei kerry uutta ostohyvitystä. Ostohyvitystä ei makseta rahana, eikä sitä voi siirtää toisen hyväksi. Ostohyvityksen voi käyttää missä tahansa Moda- tai Jim & Jill -myymälässä.
  •  

Ompelupalvelut puoleen hintaan

MODA-kortilla saat ompelupalvelut puoleen hintaan.

 

Kotisovitus

Jos MODA-korttisi on Ratsulan Tilikortti, voit viedä kotiisi tuotteita nähtäväksi ja harkita ostostasi kolmen päivän ajan. Jos et ole palauttanut tuotteita kolmen päivän aikana, oletamme että haluat ostaa tuotteet ja siirrämme ostokset tilillesi. Ostoksesi voit käydä maksamassa myymälässämme tai voimme lähettää ostoksistasi laskun kotiisi kerran kuussa.

 

Palveluvaraus

Voit varata ajan pukeutumisneuvontaa tai muita palveluita varten Minun Ratsula -palvelussamme.

 

Ongelmatilanteissa

Ongelmatilanteissa voit aina ottaa yhteyden myymäläämme. Voit lähettää kysymyksesi osoitteeseen miikka.kuusela@ratsula.fi tai yhteydenottolomakkeella. Voit myös soittaa numeroon (02) 6316 596.