Tänään suljettu
Tervetuloa!
Sijainti Yhteystiedot Poikkeukselliset aukioloajat
Puhelin (02) 6316 500
Yhteystiedot Yhteydenottolomake
Sähköposti ratsula@ratsula.fi
Sähköposti verkkokauppa@ratsula.fi
Sopimusehdot Vaihto ja palautus Toimitustavat- ja kulut
Kanta-asiakkaana saat jokaisesta ostostasi ostohyvitystä, joka voi olla jopa 15 %, sekä kanta-asiakastarjouksia, joiden hintaetu on vähintään –20%. Sen lisäksi saat monenlaisia etuja, tarjouksia sekä inspiroivia tyyli- ja pukeutumisvinkkejä.
Kanta-asiakkaana voit osallistua kanta-asiakasiltoihin, joissa saat tietoa muodin uusista tuulista ja pukeutumisesta sekä huimia kanta-asiakastarjouksia. Tule mukaan viihtymään!
Minun Ratsula -palvelussa voit varata itsellesi sopivan ajan pukeutumisneuvojillemme veloituksetta kaikilta osastoiltamme. Omaa asiointia helpottavat palveluun tallennetut kokotiedot ja ostohistoria. Lue esite (pdf)
Kun olet Minun Ratsula -asiakas ja asioit verkkokaupassa kirjautuneena, saat kaikki edut ja hyödyt käyttöösi. Minun Ratsula -asiakkaana kerrytät ostohyvitystä myös verkkokaupassa. Henkilökohtaiset etukupongit Minun Ratsula -sovelluksesta ovat käytettävissä vain kirjautuneena. Saat hyödynnettyä kanta-asiakastarjouksia. Osoitetietosi pysyvät tallessa, eikä niitä tarvitse kirjoittaa aina uudelleen. Voit seurata tekemiäsi tilauksia ja niiden vaiheita.
Minun Ratsula -sovelluksella Moda-kortti ja kaikki edut kulkevat aina näppärästi mukana!
Sovelluksen kautta näet aina ajankohtaiset tarjoukset ja edut, voit selata uutuuksia ja pukeutumisideoita, seurata ostohyvitystilannetta tai näyttää digitaalista Moda-korttiasi kassalla.
Tarjoamme ostoksistasi ostohyvityksen eli bonuksen seuraavasti:
MODA-kortissa on henkilökohtainen asiakasnumerosi, jolle ostoksesi rekisteröityvät automaattisesti. Ostohyvitystä kerätään kolmen kuukauden jaksoissa (1.1.-31.3., 1.4.-30.6., 1.7.-30.9. ja 1.10.-31.12.).
Ostohyvitys määräytyy progressiivisen taulukon mukaisesti, eli mitä suuremmiksi ostoksesi tai perheesi ostokset kasvavat, sitä suurempi suhteellisesti on ostohyvityksesi.
Kertyneen ostohyvityksen saat hyväksesi uusien ostostesi yhteydessä ostohyvitysjakson jälkeen. Ansaitut ostohyvitykset eivät vanhene. Ostohyvityksen lunastamisen edellytyksenä on, että ko. ostokset on maksettu sopimuksen mukaisesti ja että ostohyvitys kertyy saman perhetalouden ostoksista. Ostohyvitystä lunastettaessa tulee MODA-kortin olla aina mukana.
Ostohyvityksillä tehdyistä ostoksista ei kerry uutta ostohyvitystä. Ostohyvitystä ei makseta rahana. Sillä ei voi maksaa muita kuluja, kuten verkkokaupan palautusmaksua, eikä sitä voi siirtää toisen hyväksi. Ostohyvityksen voi käyttää missä tahansa Moda- tai Jim & Jill -myymälässä.
MODA-kortilla saat ompelupalvelut puoleen hintaan.
Jos MODA-korttisi on Ratsulan Tilikortti, voit viedä kotiisi tuotteita nähtäväksi ja harkita ostostasi kolmen päivän ajan. Jos et ole palauttanut tuotteita kolmen päivän aikana, oletamme että haluat ostaa tuotteet ja siirrämme ostokset tilillesi. Ostoksesi voit käydä maksamassa myymälässämme tai voimme lähettää ostoksistasi laskun kotiisi kerran kuussa.
Voit varata ajan pukeutumisneuvontaa tai muita palveluita varten Minun Ratsula -palvelussamme.
Ongelmatilanteissa voit aina ottaa yhteyden myymäläämme. Voit lähettää kysymyksesi osoitteeseen miikka.kuusela@ratsula.fi tai yhteydenottolomakkeella. Voit myös soittaa numeroon (02) 6316 596.